Produženi boravak je neobvezan, organizirani oblik odgojno-obrazovnog rada namijenjen učenicima od prvog do trećeg razreda. Na ovaj način se kvalitetno i sustavno zbrinjava dijete mlađe školske dobi te mu se organizira vrijeme za učenje i slobodne aktivnosti. Kada se dijete upiše u razredni odjel s produženim boravkom, njegovo pohađanje cjelokupnog programa produženog boravka je obvezno. Rad i aktivnosti u produženom boravku su predviđeni kurikulumom.
Nakon redovite nastave učenici imaju organizirano vrijeme. Kroz kreativan rad učiteljica, učenici usvajaju socijalne vještine, radne navike te uče kako učiti. Rad i igra u boravku utječu i na samopouzdanje učenika, sigurnost u sebe, povjerenje u prijatelje, međusobnu suradnju i pomaganje. U našoj školi se produženi boravak ne smatra samo potrebom roditelja, već i poželjnim pedagoškim standardom, a obzirom na kvalitetu programa.
Program produženog boravka je organiziran od 7,30 sati do 16,30 sati. Prihvat djece u ranijem dolasku u školu organizira se svakim danom od 7,00 sati (dežurstvo). Roditelji djecu mogu preuzeti najranije u 16,00 sati, iznimno ranije uz opravdan i najavljen dolazak roditelja.
Projekt "7 dana bez šećera"
Učenici 3.c razreda su proveli razredni projekt "7 dana bez šećera". Da li su uspjeli pogledajte u prezentaciji!
:: opširnije ::Svjetski dan osoba sa sindromom Down
Dana 21.3. obilježava se Svjetski dan osoba s Down sindromom pa je i 3.c sa svojima u obitelji nosio različite čarapice.
:: opširnije ::Šarena veljača u 2.c
Ljubav je u zraku dok vesele i maštovite maškare uz pjesmu, ples, izradu maski, natjecateljske igre i izradu krnje tjeraju zimu i sve nedaće.
Obilježili smo i Dan materinjeg jezika, razgovarali o njegovoj važnosti i važnosti očuvanja mjesnog govora, istraživali glagoljicu i učili je pisati.
Zadnje srijede u mjesecu obilježili smo Dan ružičastih majica– nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja. Nakon radionice na temu vršnjačkog nasilja dizajnirali smo svoje majice s porukama o nenasilju.
Učenici 2.c razreda i njihove učiteljice Tina i Dijana poručuju:
“Lijepa riječ sad nam treba. Stop nasilju!”
Pogledajte fotogaleriju!
:: opširnije ::
Zimsko šarenilo u 1.c
Zima ne mora biti hladna jer bojama možemo sve uljepšati i unijeti radost i toplinu oko sebe. Nakon zimskih praznika veseli prvaši produženog boravka prionuli su poslu kojega najviše vole: crtati, slikati, oblikovati i modelirati. Čarape su postale snjegovići, kutije za jaja odlučile su postati maske, a u valentinovska srca umiješala se geometrija. Zavirite u zimsko šarenilo 1.c!
Učimo i zabavljamo se!
Učenici 3.c razreda dobro su se zabavili, a ponešto i naučili na ovom neuobičajenom satu razrednika.
Naime, po prvi puta upoznali su se s kulturom hranjenja kineskim štapićima. Saznali su zašto su se počeli koristiti kao pribor za jelo te kako se koriste. Najviše su ih iznenadile dobrobiti za zdravlje čovjeka koji ih koristi. Između ostalog saznali su da korištenje štapića pomaže razvoju dječjeg mozga pošto se prilikom jela pokretima vježba motorika i koordinacija pokreta.
Učenici su za kraj, svjesni da im treba mnogo strpljenja, prionuli nimalo lakom zadatku. Trebali su naučiti pravilno držati i jesti štapićima. Za vježbu su im u početku poslužile kokice (nadamo se da se Kinezi neće ljutiti), a poslije su se prebacili na ručak u blagovaonicu.
Neki su bili više, neki manje uspješni. Kako je to izgledalo, prosudite sami.
Učiteljica Ivona
Konstrukcije 3.c
Učenici 3. c razreda produženog boravka stvarali su maštovite strukture i trenirai finu motoriku i stpljenje, a pritom se i dobro zabavili.
:: opširnije ::Božićni radovi 2.c
Pogledajte što su napravile vrijedne ruke našeg 2. c razreda!
Učiteljice Tina, Dijana i vjeroučiteljica Dragica
:: opširnije ::
Studeni u 2.c razredu
Povodom Svjetskog dana izumitelja, 9.studenoga, učenici 2.c razreda razgovarali su o važnosti izuma za čovječanstvo. Istraživali su hrvatske izumitelje i njihove izume koji su pridonijeli boljitku čovječanstva. Spomenuli smo i moderne hrvatske izume poput kravate i Vegete. Nakon istraživanja prikupljene podatke učenici su iskoristili za izradu plakata „Hrvatski izumitelji“ te svoj rad prezentirali razredu. Najdraži izumitelj, svi su se složili im je profesor Baltazar.
Marljivi učenici su izradili Razredni kalendar i dizajnirali stranice kalendara po mjesecima.
Istraživali su prirodu, kako vrijeme i godišnja doba utječu na nas ljude, biljke i životinje.
Obilježili smo i 18.11., Dan sjećanja na žrtvu Vukovara.
Tražili smo i pravi recept za prijateljstvo. Glavni sastojci su u receptu.
:: opširnije ::
Kad se male ruke slože
Male ruke učenika 1.c u produženom boravku sve su spretnije. Jesen je puna plodova pa je tako i u žutoj učionici - sva je puna radova vezanih uz jesen: vjeverice, mudre sovice, ukrasni kupusići, slikovni kalendar jeseni... Obilježili smo i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara (18.11.) i Međunarodni dan dječjih prava (20.11.) te započeli projekte Memento prijateljstva i 20 dana dobrote. Pogledajte detaljnije u galeriji.
učiteljice Paula i Mirela
#JasamCharlie
Učenici 3. c razreda su gledali film u kojem je glumio slavni glumac Charlie Chapin te su potaknuti njime napravili fotomontaže sebe kao Charlija. Možemo se složiti da su to izvrno napravili!
:: opširnije ::Listopad u 2. c razredu
18.10. Učenici 2.c razreda sudjeluju u obilježavanju Dana kravate. Istražuju priču o porijeklu kravate. Svaki učenik je oslikao svoj dizajn kravate u hladnim ili toplim bojama.
Kroz 10. mjesec smo obilježili i Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje.
Istražili smo kako nastaje kruh:
1. Od sjemenke do brašna
2. Od brašna do kruha i raznih peciva
Uključujući i aktivnosti s vjeroučiteljicom Dragicom učenici su sudjelovali u izradi plakata na ovu temu.
20. listopada smo obilježili Dan jabuka.
Istraživali smo vrste jabuke, važnost jabuke, kraljice voća za zdravlje, mogućnosti njene pripreme i konzumiranja, istraživali smo rast i razvoj stabla jabuke od sjemenke do ploda te izvodili pokuse s njenim plodom. Opažali smo i bilježili građu ploda, boju, okus, istražili smo je li pluta ili tone u vodi.
Dan kruha u produženom boravku
Dan kruha – dan zahvalnosti za plodove zemlje kao i svake godine obilježili smo tijekom mjeseca listopada s ciljem podizanja svijesti o ekološkoj poljoprivredi i zdravoj prehrani te isto tako stvaranju pravilnog emocionalnog odnosa djeteta- učenika i prirode.
Nakon ponavljanja procesa nastajanja kruha (od zrna do kruha) učenici 3.c r. prihvatili su se jedne od tradicionalnih aktivnosti - pripremanje i pečenje krušnih proizvoda.
Poštivajući epidemiološke mjere zamiješali su tijesto za kruh i pratili kako smjesa „raste“. Svaki je učenik dobio dio tijesta i nastavio je oblikovati svoj kruščić. Nakon tijestom zalijepljenih dlanova, brašnjenavih nosića i prstića, kruščići su bili spremni za pečenje, a nakon toga, uz ručak i za degustiranje.
Pogledajte fotogaleriju!
:: opširnije ::Jesen u 1.c
Zlatna, šarena, bogata plodovima i mirisima ali i prvim uratcima malih ruku učenika u 1.c. Eto,takva je naša jesen. Košare u učionici smo napunili plodovima zemlje koje nam je Ona dala, a panoe šarenim radovima. Obilježili smo Dan kravate i Dan jabuka, mijesili smo tijesto i oblikovali prva peciva od integralnoga brašna bogaćena
lanom i suncokretom. Kuhar Niki nam je pomogao i sve ispekao, a mi smo se ih tople i ukusne brzo pojeli. O kraljici voća smo puno naučili i otkrili da je čips od jabuke puno zdraviji od onoga kojeg češće jedemo - krumpirovog. Grafičkim prikazom smo utvrdili da je u našem razredu najomiljenija crvena jabuka.
Pogledajte fotogaleriju!
:: opširnije ::
Predsjednički izbori u 3. c
Učenici 3. c razreda, kao i ostali učenici škole, u svojim su razredima održali prave izbore za predsjednika razreda, a pritom su ne samo naučili sve o procesu izbora već se i dobro zabavili.
:: opširnije ::Roboti 3.c razreda
Učenici 3. c razreda su u sklopu kao zadatak tijekom programa produženog boravka imali napraviti vlastitog robota koristeći se strategijama oblikovanja u prostoru (ravnoteža). Njihovu kreativnost pogledajte na fotografijama u galeriji!
:: opširnije ::Frizura u doba korone
Učenici 2. c razreda su, tužni što ne mogu u frizerski salon u doba korone, za zadatak iz Likovne kulture nacrtali svoje frizure iz snova. Pogledajte njihove radove!
:: opširnije ::Eko poruke
Kako to izgleda kada se tijekom nastave na daljinu učenici 1.c razreda udruže da bi nam prenijeli svoje eko-poruke, pogledajte u videozapisu pod opširnije
:: opširnije ::Nastava na daljinu
Učenica 2.c razreda vrijeme u izolaciji iskoristila je da nauči nešto novo. Zabavu je pronašla u izradi svojih prvih PowerPoint prezentacija. I u tome je uspjela.
Pod opširnije pogledajte njene radove
:: opširnije ::Obavijest roditeljima/skrbnicima učenika u produženom boravku
Obavještavaju se roditelji/skrbnici djece upisane u program produženog boravka u Osnovnoj školi kralja Zvonimira, Solin da se oslobađaju od plaćanja troškova sufinanciranja programa produženog boravka za mjesec travanj.
Svjetski dan voda u 2.c
Naš razred je i ove godine obilježio Svjetski dan voda!
Pogledajte fotografije naših radova!
2.c
:: opširnije ::Obilježavanje Svjetskog dana osoba sa sindromom Down
Svake godine na dan 21. ožujka obilježava se Svjetski dan osoba s Downovim sindromom. Toga dana se cijeli svijet okuplja noseći različite (šarene) čarape kako bi dao potporu osobama koje imaju Downow sindrom poznat i kao trisomija 21.
Iako nas je koronavirus razdvojio, bili smo jedinstveni u virtualnom obilježavanju ovog velikog dana. Pogledajte naše vesele šarene čarapice!
2.c
Što radimo u produženom boravku?
Igramo se trgovine, kune i lipe...
Jačamo mišiće sportskim aktivnostima...
Pletemo narukvice od vunice...
Učimo o zdravoj i nezdravoj prehrani...
Igramo igru u kojoj vježbamo koordinaciju ruku i nogu, lijevu i desnu stranu...
Ponavljamo zadatke pomoću origami žabica...
Izražavamo se likovno...
2. c
:: opširnije ::« Travanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Soba bez knjiga je
kao tijelo bez duše.
Ciceron
(106. – 43. pr. n. e.)
https://proleksis.lzmk.hr/15325/