Dopunska, dodatna, INA

DOPUNSKA NASTAVA

IME I PREZIME UČITELJABROJ SATI DOP.RAZREDNI ODJELIDAN/SMJENATERMIN ODRŽAVANJA
Andrijana O. Laštre15. a, 5. b, 5.cutorak / Bpredsat
Anita Karin16. a, 6. b, 6. cpetak / Apredsat
Ivana Jeličić18. abcdutorak / Apredsat
Anđela Vrtodušić17. a, 7. b, 7. cutorak / Bpredsat
Nevena Šušnjar18.abcdpetak/Apredsat
Zorica Dujmović16.abcsrijeda/Apredsat
Valerija Barišić15.abcPetak /Bpredsat
Marina Vučko17.abcčetvrtak/Bpredsat
Anamarija G. Vlak16. a, b, cponedjeljak/Apredsat
Nina D. Marović28. a, b, c, d 4.Rponedjeljak/A četvrtak/Apredsat 5.sat
Karla Bubić25.a,b,c, 4.a,b,cponedjeljak/B četvrtak/Apredsat predsat (poslijepodne), 6. sat (jutro)
Ana Koludrović17.a,b,cponedjeljak/Bpredsat
Marina Katić17.a,b,c 8.a,b,c,dutorak/ A i Bpredsat
Antonija Miletić17a,b,c 8 a,b,cutorak A/Bu 13 i 15
Anita Gruica11.asrijeda/smjena B jutro
srijeda/smjena B poslijepodne
5.sat predsat
Zdravka Pletikosić11.bPetak  A/B4. sat
Ivona Šego11.cUtorak/PB jutro5. sat
Maja Maravić11.Rponedjeljak/smjena B jutro Utorak/smjena B poslijepodne5.sat 5.sat
Paula Munjiza12.ačetvrtak/smjena A jutro ponedjeljak/smjena A poslijepodne5.sat predsat
Dubravka Tripalo12.bponedjeljak/smjena A jutro ponedjeljak/smjena A poslijepodne5. sat predsat
Zdenka B. Miklueš12.cPonedjeljak/PB jutro5.sat
Marija Lažeta12.Rutorak5. sat
Milena Franjičević13.asrijeda/smjena B jutro četvrtak/smjena B poslijepodne5.sat predsat
Katica Rajčić13.bpetak/smjena B jutro srijeda/smjena B poslijepodne5.sat predsat
Mirela Radić13.cČetvrtak/PB jutro5.sat
Marina Dražić13.Rutorak/B poslijepodne petak/B poslijepodnepredsat predsat
Tina Topić14.aponedjeljak/smjena A jutro ponedjeljak/smjena A poslijepodne5. sat predsat
Tina Barić14.butorak/smjena A jutro
utorak/smjena A poslijepodne
5. sat predsat
Edita Kolombo14. cUtorak A jutro Utorak popodne5. sat predsat
Ivana Lisica14.RUtorak/smjena A jutro Utorak/smjena A poslijepodne5.šk.sat 0.šk.sat

DODATNA NASTAVA

IME I PREZIME UČITELJABROJ SATI DOD.RAZREDNI ODJELIDAN/SMJENATERMIN ODRŽAVANJA
Andrijana O. Laštre17. a, 7. b, 7. cčetvrtak / Bpredsat
Anita Karin18.bčetvrtak / Apredsat
Nataša Botica18.d., 6.b i 6.csrijeda /Apredsat
Ivana Jeličić18. aponedjeljak / smjena A poslijepodne četvrtak / smjena A ujutro7. sat predsat
Zorica Dujmović16.abc,8.abcdponedjeljak/Apredsat
Marina Vučko15.abcsrijeda/Bpredsat
Valerija Barišić17abcsrijeda / Bpredsat
Anamarija G. Vlak16. a, b, cpetak/Apredsat
Nina D. Marović18. a, b, c, dpetak/Apredsat
Karla Bubić15.a,b,cpetak/Bpredsat
Ana Koludrović17.a,b,cutorak/B7.sat
Irena Vicković18.abdponedjeljak/ A7.sat
Marina Katić16.cpetak/ B smjena jutro2. i 3. sat
Ana Teklić1.57. abcčetvrtak / Bpredsat
Marinela Marasović1.55.b, 7.acponedjeljak/srijeda_B6.šk.sat
Lucija Pleština15.ac, 7.bponedjeljak/smjena B ujutro četvrtak/smjena B poslijepodne6.sat
Sanja Gotovac18.a.,b.,c.,d.četvrtak/A7.sat
Zrinka Rizvan11.cČetvrtak/PB jutro5.sat
Maja Maravić11.Rsrijeda/smjena B jutro
četvrtak/smjena B poslijepodne
6.sat predsat
Edita Zlatar12.cSrijeda/PB jutro5.sat
Marija Lažeta12.Rpetak/smjena  A jutro petak/smjena A poslijepodne5.sat predsat
Milena Franjičević13.apetak/B5.sat
Katica Rajčić13.bČetvrtak/smjena B jutro
četvrtak/smjena B poslijepodne
5. sat predsat
Dijana B. Teklić13.cUtorak/PB jutro5. sat
Marina Dražić13.Rutorak/B5. sat
Tina Topić14.ačetvrtak/smjena A jutro
četvrtak/smjena A poslijepodne
6.sat predsat
Tina Barić14.bponedjeljak/A5. sat
Edita Kolombo14. cponedjeljak/A5. sat
Ivana Lisica14.Rponedjeljak/smjena A jutro Petak/smjena A poslijepodne5.šk.sat 0.šk. sat

INA

IME I PREZIME UČITELJABR. SATI INARAZREDNI ODJELINAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTIDAN/SMJENATERMIN ODRŽAVANJAKRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje
Ivana Jeličić15. – 8. raz.Literarno-novinarskaponedjeljak smjena B popodne (predsat) (svako 2 tjedna)   Petak smjena A (predsat) (svako dva tjedna)13:10 – 13:55       7:10 – 7:55Učenici će razvijati jezične komunikacijske kompetencije, poticat će se razvoj učeničke maštovitosti i kreativnosti, učenici će moći sudjelovati u kulturno-društvenoj djelatnosti Škole, razvijati svoj stil pisanja, upoznati različite žanrove, razvijati pozitivan, tolerantan i prijateljski odnos među vršnjacima. Također, planiran je posjet Mediteranskom festivalu knjige u pratnji učiteljice.
Anđela Vrtodušić15. i 7. razrediDramsko-recitatorskasrijeda, smjena B  popodne (predsat); prema potrebi termina za probe i prije samostalnih nastupa na svečanostima i priredbama12:25 – 13:55Učenici će usvojiti osnovno znanje o scenskoj umjetnosti, glumi i govornim vrednotama kroz različite radionice (igre komunikacije, dramske igre, vježbe izražajnog čitanja i pravilnog izgovora, scenski pokreti i gluma, improvizacija dramskih situacija, radionica pripovijedanja…). Sudjelovat će u kulturno-društvenoj djelatnosti škole (nastupi na priredbama i svečanostima). Uočavat će razlike u doživljajima književnoumjetničkog teksta s obzirom na različite govorne interpretacije. Razvijat će pozitivni, tolerantni i prijateljski odnos među vršnjacima, ljubav prema hrvatskom jeziku te ljubav prema čitanju, glumi i scenskom nastupu.
Ivana Hrgović15. i 7. razrediLikovna grupaSrijeda, smjena A,  popodne15.40 – 17.30Učenici razvijaju fine motoričke vještine, kreativnost i sposobnost izražavanja u složenijim likovnim tehnikama. Stječu znanja i vještine koje samostalno mogu primjenjivati i izvan okvira škole. Učenici će uz suradnju s Javnom ustanovom u kulturi Zvonimir izrađivati mozaik s likom kralja Zvonimira koji će biti izložen na Noći muzeja u Solinu. Upoznat će se s osnovnim tehnikama izrade predmeta od keramike (oblikovanje, pečenje, glaziranje). Aktivno će sudjelovati u izradi dekorativnih predmeta za estetsko uređenje škole.
Zdenka Veić24.-7.raz.ZborUtorak12.25-13.55 (12.25-13.10, 13.10-13.55)Razvoj sluha i vokalne tehnike kroz vježbe disanja i upjevavanja, njegovanje pjevanja u skupini, rad na interpretaciji i lijepom pjevanju te  izražajnom izgovoru teksta. Rad na intonaciji i ritmu, kreativnosti u odabiru pjesama i koreografije za nastupe na školskim priredbama. Trudimo se uklopiti u skupinu, slušati jedni druge, doprinijeti i  uživati u zajedničkim izvedbama.
Zdenka Veić16.-8.raz.KlapaSrijeda13.10-13.55Razvoj vokalnih sposobnosti kroz tehničke vježbe upjevavanja, pravilno intoniranje, upoznavanje s tradicijskim, najčešće dalmatinskim pjesmama i napjevima, njegovanje vokalnog višeglasja.    
IME I PREZIME UČITELJABR. SATI INARAZREDNI ODJELINAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTIDAN/SMJENATERMIN ODRŽAVANJAKRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje
Ante Milić15. – 8.raz.Mladi modelari  Ponedjeljkom  13:10-13:55Razvijanje tehničkih znanja i vještina, kreativnosti, inovativnosti i timskog rada te priprema za 68. natjecanje mladih tehničara (područje: Modelarstvo  uporabnih tehničkih tvorevina) i Modelarsku ligu 2025./2026.
Valerija Barišić15. – 8. raz.Matematičke igreUtorak, smjena B7.satNa izvannastavnoj aktivnosti Matematičke igre, učenici će kroz zabavne i kreativne igre otkrivati zanimljivosti i primjene matematike u svakodnevnom životu. Sudjelovat će u timskom rješavanju logičkih zadataka, osmišljavati vlastite igre i natjecati se na poticajan način. Kroz praktičan rad, učenje kroz igru i suradnju, razvijat će svoje matematičke vještine, logičko i kreativno razmišljanje.
Lucija Pleština26. i 8. razrediMladi geografiUtorak i petak, smjena ApredsatAktivnosti koje se održavaju na izvannastavnoj aktivnosti Mladi geografi omogućuju učenicima da osim usvajanja geografskih znanja, razviju i važne životne vještine: od komunikacije i kreativnosti do kritičkog razmišljanja, tehnološke pismenosti, timskog rada i globalne odgovornosti. Na taj način Geografija postaje mnogo više od samo “mape i brojeva” – učenici razvijaju holistički pristup učenju i bolje razumiju svijet u kojem živimo. Kroz aktivnosti će se poticati samopouzdanje, stvaralaštvo i pozitivan stav prema matematici.
Marijana Glibota25. – 8. raz.Klub mladih tehničaraPonedjeljak/ smjena B,        0. i 1. sat7:15 – 8:45       13:15 – 14:45Klub mladih tehničara sadržava aktivnosti iz modelarstva, prometa, robotike i fotografije. Izrađivat će se predmeti od drva koji će se moći koristiti, kao dio projekta Prometna učilica izrađivat će se makete koje promiču prometnu kulturu. Makete će biti i dio kategorija modelarstvo i robotika, nastajat će spajanjem strujnih krugova i njihovim upravljanjem. Camera obscura – Moj svjetlopis – priča iza fotografije, projekt je u kojem će učenik razviti fotografske vještine, stvarati umjetnički izražajne fotografije te ih potom analizirati i vrednovati. Također, učenike će se pripremati za sudjelovanje u različitim natjecanjima unutar područja predmeta Tehnička kultura.
IME I PREZIME UČITELJABR. SATI INARAZREDNI ODJELINAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTIDAN/SMJENATERMIN ODRŽAVANJAKRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje
Marijana Glibota25. – 8. raz.Digitalni svijetPonedjeljak/ smjena B,   2. sat Srijeda/ smjena A, 0.sat8:50 – 9:35 7:15 – 8:00     14:50 – 15:35 13:15 – 14:00Digitalni svijet izvannastavna je aktivnost iz predmeta Informatika u kojoj će učenici upoznavati razne digitalne alate pomoću kojih će realizirati različite zadatke – školski časopis “NetGen” koji će sadržavati razne članke, intervjue, maštovito-kreativni kutak (stripove, grafite, ilustracije…), digitalni rječnik „Reci to naški“, kalendar izrađen od fotografija fotografiranim tehnikom camera obscure. Za učenike koji „žele više“ i imaju želju sudjelovati na različitim natjecanjima iz područja Informatike organizirat će se dodatni rad i priprema, a za učenike kojima je potrebna pomoć pri usvajanju redovnih sadržaja predmeta Informatika bit će organizirana dodatna pomoć pri učenju.
Lucija Mandarić21.- 4. raz.RobotikaGrupa za smjenu A:   Kad je smjena A ujutro – PETAK 2. školski sat u suprotnoj smjeni   Kad je smjena A popodne – ČETVRTAK 5. školski sat u suprotnoj smjeni     Grupa za smjenu B:   Kad je smjena B ujutro – PONEDJELJAK 2. školski sat u suprotnoj smjeni   Kad je smjena B popodne – PONEDJELJAK 6. školski sat u suprotnoj smjeniGrupa za smjenu A:   14:50-15:35       11:35 – 12:20   Grupa za smjenu B:     14:50 – 15:35       12:25 – 13:10Robotika je izvannastavna aktivnost iz predmeta Informatika koja kroz igru i praktičan rad uvodi djecu u svijet tehnologije. Učenici će stjecati vještine i sposobnosti rješavanja problema uz pomoć robota, razvijat će algoritamski način razmišljanja kroz programiranje robota i naučit će da računalo ne služi samo za pisanje teksta i igranje igara, već da pomoću računala i digitalnih uređaja možemo upravljati različitim strojevima.
Lea Vrcelj
(K. Bubić)
15.- 8. raz.Klub talijanskog jezikaSrijeda, smjenaA,  3. i 4. školski sat (svaki drugi tjedan)15.40-17.15Proširivanje znanja talijanskog jezika vezanog uz jezične, kulturološke  i geografske dimenzije, čitanje kratkih priča i bajki, promicanje kulture čitanja na talijanskom jeziku,  ukrašavanje panoa, izrada čestitki, božićnih ukrasa, upoznavanje s tradicionalnim talijanskim jelima te priprema istih, gledanje filmova, razgledavanje rimske palače (Dioklecijanova palača)….. Razvijanje i jačanje jezičnih i komunikacijskih  kompetencija, razvijanje tolerancije i empatije prema drugima ukazivanjem na kulturalne sličnosti i različitosti. Motiviranje za nastavak učenja stranih jezika – cjeloživotno učenje. 
IME I PREZIME UČITELJABR. SATI INARAZREDNI ODJELINAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTIDAN/SMJENATERMIN ODRŽAVANJAKRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje
Simona Lucić25. i 7. razrediDomaćinstvoUtorak, smjena A  4. i 5. šk. satCilj je učenike naučiti praktičnim vještinama koje će im biti korisne u svakodnevnom životu. Na nastavi domaćinstva uključivat ćemo aktivnosti koje će učenicima biti od  pomoći da samostalno borave u kućanstvu, pomažu u pojedinim kućanskim poslovima kao što su pospremanje, kuhanje, glačanje, šivanje… U nastavu domaćinstva uključit ćemo i izradu sapuna  i branje lavande iz školskog vrta. Surađivat ćemo sa Udrugom Solinjani tijekom praznika te sa likovnom grupom i eko grupom u izradi prigodnih ukrasa.
Sanja Gotovac15. i 6.razrediPovijesna grupaUtorak, smjena B jutro
Utorak, smjena B popodne
 6.šk,sat Predsat   Prema dogovoru kad se ide na terensku nastavuRazvijanje pozitivnog odnosa prema kulturnoj i zavičajnoj povijesti grada Solina kroz terensku nastavu u Saloni i  Solinu. Izrada  suvenira u suradnji sa Javnom ustanovom u kulturi Zvonimir te likovnom grupom naše škole. Učenje o povijesti kroz muzejske postave Arheološkog muzeja Split, Pomorskog muzeja Split te MHAS u Splitu.
Damir Markov16. i 7. razrediMladi povjesničariUtorak, smjena A jutro7. sat terenska nastava po dogovoruUčenici će se kroz samostalan rad i terensku nastavu upoznati sa kulturnim i povijesnim znamenitostima našeg kraja.
Josip Latinčić25. – 8. raz.ŠSPnatjecanja i po dogovoru13:15-13:55Osposobiti učenike za primjenu teorijskih i motoričkih znanja iz različitih sportova. Razvijanje zdravih životnih navika i poticanje zdravog života. Razvijati samopoštovanje i samopouzdanje. Priprema i odlazak na natjecanja.
Josip Latinčić25. – 8. raz.FutsalKad je A smjena ujutro ponedjeljak i utorak 7. sat   Kad je A smjena popodne utorak i četvrtak predsat13:15 – 13:55Učenici će usvajati osnovne tehnike i taktike futsala – vođenje lopte, primanje lopte, dodavanje, kretanje bez lopte, timsku igru itd. Kroz aktivnostće razvijati motoričke i funkcionalne sposobnosti poput brzine, koordinacije i izdržljivosti. Aktivnost potiče timsku suradnju, fair play, odgovornost i pozitivan odnos prema sportu. Cilj je razviti ljubav prema sportu i zdravom načinu života.
Zdravka Vrdoljak24.abcGlasnici Velikoga KraljaPonedjeljak, smjena A
Srijeda, smjena A jutro Srijeda, smjena A popodne
5.sat   5. sat predsatKroz liturgijsku godinu obilježavamo sve blagdane izradom plakata i po potrebi radionica, te akcije poput Dana kruha, misija i karitativnih akcija.
IME I PREZIME UČITELJABR. SATI INARAZREDNI ODJELINAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTIDAN/SMJENATERMIN ODRŽAVANJAKRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje
Dragica Domjanović21.R i 3.R   1.cU Božjoj ljubaviČetvrtak (B -PŠ Rupotina)   Petak, PB jutro5.sat   5.satKreativnim aktivnostima obilježavamo važnije blagdane: plakati, pjesme uz pokrete, igrokazi, pomaganje drugima u potrebi …  
Snježana Rađa2 6. i 8. razrediDobrota stil života   Srijeda – matična škola 7. satNa izvannastavnim aktivnostima u razrednoj nastavi rad s učenicima će se temeljiti na predstavljanju “Vjeronauka između igre, rada i radosti«, a sastavni su dio kršćanskog naviještanja. Radne aktivnosti temeljit će se na liturgijskoj godini. U predmetnoj nastavi na satovima INA-i učenici će se pripremati za natjecanje „Vjeronaučnu olimpijadu“  te kako živjeti religijsku stvarnost kroz igru i radost na školskom vjeronauku i pastoralu.
Ivona Šego11.cZdravi zalogajPetak, PB jutro5.satRazvijat će zdrave prehrambene navike i steći praktična znanja na zabavan i edukativan način.
Zdenka B. Miklueš12.cLikovna grupaČetvrtak, smjena B,PB jutro Petak, smjena A, PB jutro5.sat 14, 50-15,35Prigodne teme
Marija Lažeta12.RLikovna grupaPonedjeljak, smjena A, poslijepodneBlok predsatRazvijati interes i motivaciju za crtanje, slikanje i oblikovanje različitim tehnikama i materijalima.
Milena Franjičević13.aPrijatelji kulturne baštineUtorak, smjena B5.satCilj aktivnosti je razvijanje pozitivnog odnosa prema kulturnoj i zavičajnoj povijesti grada Solina.  Kroz igru upoznavati se s kulturnom baštinom zavičaja, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine.
Katica Rajčić13.bLikovna grupaPonedjeljak , smjena B5. satCrtanje, slikanje i oblikovanje različitim tehnikama i materijalima,  izrada prigodnih plakata, izrada ukrasa prigodom blagdana 
Mirela Radić13.cMali rukotvorciPetak, PB jutro4.sat (B); 5.sat (A)Izrađivanje rukotvorina od različitih materijala
Marina Dražić11.R, 3.RSvijet igre i sportaPetak, smjena B5. satStjecanje kinezioloških teorijskih i motoričkih znanja. Razvijanje pozitivnih stajališta prema kineziološkim aktivnostima. Usvajanje odgojnih vrijednosti tijekom tjelesnog vježbanja i tijekom igre.
Tina Topić14.aLikovna grupaPetak,smjena A, jutro5. i 6. satUčenici će se na satovima likovne grupe zabavljati, razvijati maštu i kreativnost. Različitim tehnikama ćemo kroz niz motiva izrađivati ukrase za školski hodnik i, po potrebi, za školske humanitarne akcije.
Tina Barić14.bHrvatska škrinjicaSrijeda, smjena A, jutro5. i 6. šk. satJačanje nacionalnog identiteta i upoznavanje hrvatske baštine kroz kreativne, edukativne i zabavne aktivnosti.
Edita Kolombo14. cRaspjevani kreativciČetvrtak, smjena A, jutro5. i 6. šk. satUčenici pjevaju, sviraju na jednostavnim instrumentima, izrađuju rukotvorine.
IME I PREZIME UČITELJABR. SATI INARAZREDNI ODJELINAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTIDAN/SMJENATERMIN ODRŽAVANJAKRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje
Ivana Lisica14.RDomaćinstvoČetvrtak, smjena A, poslijepodneBlok predsatRazvijanje praktičnih vještina za svakodnevni život.
Katarina Blagojević14. r.Mladi knjižničariPetak, smjena A, jutro   Petak, smjena A, poslijepodne5. sat   predsatGrupa Mladi knjižničari okuplja učenike koji vole knjige, čitanje i knjižnicu. Kroz razne aktivnosti, članovi uče o radu knjižnice, pomažu u organizaciji knjiga, sudjeluju u kreativnim radionicama, izrađuju plakate i preporuke za čitanje te promiču kulturu čitanja među svojim vršnjacima. Cilj grupe je razvijati ljubav prema knjigama, poticati odgovornost i suradnju te stvarati ugodno i poticajno okruženje u školskoj knjižnici.
Skip to content