DOPUNSKA NASTAVA
IME I PREZIME UČITELJA | BROJ SATI DOP. | RAZREDNI ODJELI | DAN/SMJENA | TERMIN ODRŽAVANJA |
Andrijana O. Laštre | 1 | 5. a, 5. b, 5.c | utorak / B | predsat |
Anita Karin | 1 | 6. a, 6. b, 6. c | petak / A | predsat |
Ivana Jeličić | 1 | 8. abcd | utorak / A | predsat |
Anđela Vrtodušić | 1 | 7. a, 7. b, 7. c | utorak / B | predsat |
Nevena Šušnjar | 1 | 8.abcd | petak/A | predsat |
Zorica Dujmović | 1 | 6.abc | srijeda/A | predsat |
Valerija Barišić | 1 | 5.abc | Petak /B | predsat |
Marina Vučko | 1 | 7.abc | četvrtak/B | predsat |
Anamarija G. Vlak | 1 | 6. a, b, c | ponedjeljak/A | predsat |
Nina D. Marović | 2 | 8. a, b, c, d 4.R | ponedjeljak/A četvrtak/A | predsat 5.sat |
Karla Bubić | 2 | 5.a,b,c, 4.a,b,c | ponedjeljak/B četvrtak/A | predsat predsat (poslijepodne), 6. sat (jutro) |
Ana Koludrović | 1 | 7.a,b,c | ponedjeljak/B | predsat |
Marina Katić | 1 | 7.a,b,c 8.a,b,c,d | utorak/ A i B | predsat |
Antonija Miletić | 1 | 7a,b,c 8 a,b,c | utorak A/B | u 13 i 15 |
Anita Gruica | 1 | 1.a | srijeda/smjena B jutro srijeda/smjena B poslijepodne | 5.sat predsat |
Zdravka Pletikosić | 1 | 1.b | Petak A/B | 4. sat |
Ivona Šego | 1 | 1.c | Utorak/PB jutro | 5. sat |
Maja Maravić | 1 | 1.R | ponedjeljak/smjena B jutro Utorak/smjena B poslijepodne | 5.sat 5.sat |
Paula Munjiza | 1 | 2.a | četvrtak/smjena A jutro ponedjeljak/smjena A poslijepodne | 5.sat predsat |
Dubravka Tripalo | 1 | 2.b | ponedjeljak/smjena A jutro ponedjeljak/smjena A poslijepodne | 5. sat predsat |
Zdenka B. Miklueš | 1 | 2.c | Ponedjeljak/PB jutro | 5.sat |
Marija Lažeta | 1 | 2.R | utorak | 5. sat |
Milena Franjičević | 1 | 3.a | srijeda/smjena B jutro četvrtak/smjena B poslijepodne | 5.sat predsat |
Katica Rajčić | 1 | 3.b | petak/smjena B jutro srijeda/smjena B poslijepodne | 5.sat predsat |
Mirela Radić | 1 | 3.c | Četvrtak/PB jutro | 5.sat |
Marina Dražić | 1 | 3.R | utorak/B poslijepodne petak/B poslijepodne | predsat predsat |
Tina Topić | 1 | 4.a | ponedjeljak/smjena A jutro ponedjeljak/smjena A poslijepodne | 5. sat predsat |
Tina Barić | 1 | 4.b | utorak/smjena A jutro utorak/smjena A poslijepodne | 5. sat predsat |
Edita Kolombo | 1 | 4. c | Utorak A jutro Utorak popodne | 5. sat predsat |
Ivana Lisica | 1 | 4.R | Utorak/smjena A jutro Utorak/smjena A poslijepodne | 5.šk.sat 0.šk.sat |
DODATNA NASTAVA
IME I PREZIME UČITELJA | BROJ SATI DOD. | RAZREDNI ODJELI | DAN/SMJENA | TERMIN ODRŽAVANJA |
Andrijana O. Laštre | 1 | 7. a, 7. b, 7. c | četvrtak / B | predsat |
Anita Karin | 1 | 8.b | četvrtak / A | predsat |
Nataša Botica | 1 | 8.d., 6.b i 6.c | srijeda /A | predsat |
Ivana Jeličić | 1 | 8. a | ponedjeljak / smjena A poslijepodne četvrtak / smjena A ujutro | 7. sat predsat |
Zorica Dujmović | 1 | 6.abc,8.abcd | ponedjeljak/A | predsat |
Marina Vučko | 1 | 5.abc | srijeda/B | predsat |
Valerija Barišić | 1 | 7abc | srijeda / B | predsat |
Anamarija G. Vlak | 1 | 6. a, b, c | petak/A | predsat |
Nina D. Marović | 1 | 8. a, b, c, d | petak/A | predsat |
Karla Bubić | 1 | 5.a,b,c | petak/B | predsat |
Ana Koludrović | 1 | 7.a,b,c | utorak/B | 7.sat |
Irena Vicković | 1 | 8.abd | ponedjeljak/ A | 7.sat |
Marina Katić | 1 | 6.c | petak/ B smjena jutro | 2. i 3. sat |
Ana Teklić | 1.5 | 7. abc | četvrtak / B | predsat |
Marinela Marasović | 1.5 | 5.b, 7.ac | ponedjeljak/srijeda_B | 6.šk.sat |
Lucija Pleština | 1 | 5.ac, 7.b | ponedjeljak/smjena B ujutro četvrtak/smjena B poslijepodne | 6.sat |
Sanja Gotovac | 1 | 8.a.,b.,c.,d. | četvrtak/A | 7.sat |
Zrinka Rizvan | 1 | 1.c | Četvrtak/PB jutro | 5.sat |
Maja Maravić | 1 | 1.R | srijeda/smjena B jutro četvrtak/smjena B poslijepodne | 6.sat predsat |
Edita Zlatar | 1 | 2.c | Srijeda/PB jutro | 5.sat |
Marija Lažeta | 1 | 2.R | petak/smjena A jutro petak/smjena A poslijepodne | 5.sat predsat |
Milena Franjičević | 1 | 3.a | petak/B | 5.sat |
Katica Rajčić | 1 | 3.b | Četvrtak/smjena B jutro četvrtak/smjena B poslijepodne | 5. sat predsat |
Dijana B. Teklić | 1 | 3.c | Utorak/PB jutro | 5. sat |
Marina Dražić | 1 | 3.R | utorak/B | 5. sat |
Tina Topić | 1 | 4.a | četvrtak/smjena A jutro četvrtak/smjena A poslijepodne | 6.sat predsat |
Tina Barić | 1 | 4.b | ponedjeljak/A | 5. sat |
Edita Kolombo | 1 | 4. c | ponedjeljak/A | 5. sat |
Ivana Lisica | 1 | 4.R | ponedjeljak/smjena A jutro Petak/smjena A poslijepodne | 5.šk.sat 0.šk. sat |
INA
IME I PREZIME UČITELJA | BR. SATI INA | RAZREDNI ODJELI | NAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI | DAN/SMJENA | TERMIN ODRŽAVANJA | KRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje |
Ivana Jeličić | 1 | 5. – 8. raz. | Literarno-novinarska | ponedjeljak smjena B popodne (predsat) (svako 2 tjedna) Petak smjena A (predsat) (svako dva tjedna) | 13:10 – 13:55 7:10 – 7:55 | Učenici će razvijati jezične komunikacijske kompetencije, poticat će se razvoj učeničke maštovitosti i kreativnosti, učenici će moći sudjelovati u kulturno-društvenoj djelatnosti Škole, razvijati svoj stil pisanja, upoznati različite žanrove, razvijati pozitivan, tolerantan i prijateljski odnos među vršnjacima. Također, planiran je posjet Mediteranskom festivalu knjige u pratnji učiteljice. |
Anđela Vrtodušić | 1 | 5. i 7. razredi | Dramsko-recitatorska | srijeda, smjena B popodne (predsat); prema potrebi termina za probe i prije samostalnih nastupa na svečanostima i priredbama | 12:25 – 13:55 | Učenici će usvojiti osnovno znanje o scenskoj umjetnosti, glumi i govornim vrednotama kroz različite radionice (igre komunikacije, dramske igre, vježbe izražajnog čitanja i pravilnog izgovora, scenski pokreti i gluma, improvizacija dramskih situacija, radionica pripovijedanja…). Sudjelovat će u kulturno-društvenoj djelatnosti škole (nastupi na priredbama i svečanostima). Uočavat će razlike u doživljajima književnoumjetničkog teksta s obzirom na različite govorne interpretacije. Razvijat će pozitivni, tolerantni i prijateljski odnos među vršnjacima, ljubav prema hrvatskom jeziku te ljubav prema čitanju, glumi i scenskom nastupu. |
Ivana Hrgović | 1 | 5. i 7. razredi | Likovna grupa | Srijeda, smjena A, popodne | 15.40 – 17.30 | Učenici razvijaju fine motoričke vještine, kreativnost i sposobnost izražavanja u složenijim likovnim tehnikama. Stječu znanja i vještine koje samostalno mogu primjenjivati i izvan okvira škole. Učenici će uz suradnju s Javnom ustanovom u kulturi Zvonimir izrađivati mozaik s likom kralja Zvonimira koji će biti izložen na Noći muzeja u Solinu. Upoznat će se s osnovnim tehnikama izrade predmeta od keramike (oblikovanje, pečenje, glaziranje). Aktivno će sudjelovati u izradi dekorativnih predmeta za estetsko uređenje škole. |
Zdenka Veić | 2 | 4.-7.raz. | Zbor | Utorak | 12.25-13.55 (12.25-13.10, 13.10-13.55) | Razvoj sluha i vokalne tehnike kroz vježbe disanja i upjevavanja, njegovanje pjevanja u skupini, rad na interpretaciji i lijepom pjevanju te izražajnom izgovoru teksta. Rad na intonaciji i ritmu, kreativnosti u odabiru pjesama i koreografije za nastupe na školskim priredbama. Trudimo se uklopiti u skupinu, slušati jedni druge, doprinijeti i uživati u zajedničkim izvedbama. |
Zdenka Veić | 1 | 6.-8.raz. | Klapa | Srijeda | 13.10-13.55 | Razvoj vokalnih sposobnosti kroz tehničke vježbe upjevavanja, pravilno intoniranje, upoznavanje s tradicijskim, najčešće dalmatinskim pjesmama i napjevima, njegovanje vokalnog višeglasja. |
IME I PREZIME UČITELJA | BR. SATI INA | RAZREDNI ODJELI | NAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI | DAN/SMJENA | TERMIN ODRŽAVANJA | KRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje |
Ante Milić | 1 | 5. – 8.raz. | Mladi modelari | Ponedjeljkom | 13:10-13:55 | Razvijanje tehničkih znanja i vještina, kreativnosti, inovativnosti i timskog rada te priprema za 68. natjecanje mladih tehničara (područje: Modelarstvo uporabnih tehničkih tvorevina) i Modelarsku ligu 2025./2026. |
Valerija Barišić | 1 | 5. – 8. raz. | Matematičke igre | Utorak, smjena B | 7.sat | Na izvannastavnoj aktivnosti Matematičke igre, učenici će kroz zabavne i kreativne igre otkrivati zanimljivosti i primjene matematike u svakodnevnom životu. Sudjelovat će u timskom rješavanju logičkih zadataka, osmišljavati vlastite igre i natjecati se na poticajan način. Kroz praktičan rad, učenje kroz igru i suradnju, razvijat će svoje matematičke vještine, logičko i kreativno razmišljanje. |
Lucija Pleština | 2 | 6. i 8. razredi | Mladi geografi | Utorak i petak, smjena A | predsat | Aktivnosti koje se održavaju na izvannastavnoj aktivnosti Mladi geografi omogućuju učenicima da osim usvajanja geografskih znanja, razviju i važne životne vještine: od komunikacije i kreativnosti do kritičkog razmišljanja, tehnološke pismenosti, timskog rada i globalne odgovornosti. Na taj način Geografija postaje mnogo više od samo “mape i brojeva” – učenici razvijaju holistički pristup učenju i bolje razumiju svijet u kojem živimo. Kroz aktivnosti će se poticati samopouzdanje, stvaralaštvo i pozitivan stav prema matematici. |
Marijana Glibota | 2 | 5. – 8. raz. | Klub mladih tehničara | Ponedjeljak/ smjena B, 0. i 1. sat | 7:15 – 8:45 13:15 – 14:45 | Klub mladih tehničara sadržava aktivnosti iz modelarstva, prometa, robotike i fotografije. Izrađivat će se predmeti od drva koji će se moći koristiti, kao dio projekta Prometna učilica izrađivat će se makete koje promiču prometnu kulturu. Makete će biti i dio kategorija modelarstvo i robotika, nastajat će spajanjem strujnih krugova i njihovim upravljanjem. Camera obscura – Moj svjetlopis – priča iza fotografije, projekt je u kojem će učenik razviti fotografske vještine, stvarati umjetnički izražajne fotografije te ih potom analizirati i vrednovati. Također, učenike će se pripremati za sudjelovanje u različitim natjecanjima unutar područja predmeta Tehnička kultura. |
IME I PREZIME UČITELJA | BR. SATI INA | RAZREDNI ODJELI | NAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI | DAN/SMJENA | TERMIN ODRŽAVANJA | KRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje |
Marijana Glibota | 2 | 5. – 8. raz. | Digitalni svijet | Ponedjeljak/ smjena B, 2. sat Srijeda/ smjena A, 0.sat | 8:50 – 9:35 7:15 – 8:00 14:50 – 15:35 13:15 – 14:00 | Digitalni svijet izvannastavna je aktivnost iz predmeta Informatika u kojoj će učenici upoznavati razne digitalne alate pomoću kojih će realizirati različite zadatke – školski časopis “NetGen” koji će sadržavati razne članke, intervjue, maštovito-kreativni kutak (stripove, grafite, ilustracije…), digitalni rječnik „Reci to naški“, kalendar izrađen od fotografija fotografiranim tehnikom camera obscure. Za učenike koji „žele više“ i imaju želju sudjelovati na različitim natjecanjima iz područja Informatike organizirat će se dodatni rad i priprema, a za učenike kojima je potrebna pomoć pri usvajanju redovnih sadržaja predmeta Informatika bit će organizirana dodatna pomoć pri učenju. |
Lucija Mandarić | 2 | 1.- 4. raz. | Robotika | Grupa za smjenu A: Kad je smjena A ujutro – PETAK 2. školski sat u suprotnoj smjeni Kad je smjena A popodne – ČETVRTAK 5. školski sat u suprotnoj smjeni Grupa za smjenu B: Kad je smjena B ujutro – PONEDJELJAK 2. školski sat u suprotnoj smjeni Kad je smjena B popodne – PONEDJELJAK 6. školski sat u suprotnoj smjeni | Grupa za smjenu A: 14:50-15:35 11:35 – 12:20 Grupa za smjenu B: 14:50 – 15:35 12:25 – 13:10 | Robotika je izvannastavna aktivnost iz predmeta Informatika koja kroz igru i praktičan rad uvodi djecu u svijet tehnologije. Učenici će stjecati vještine i sposobnosti rješavanja problema uz pomoć robota, razvijat će algoritamski način razmišljanja kroz programiranje robota i naučit će da računalo ne služi samo za pisanje teksta i igranje igara, već da pomoću računala i digitalnih uređaja možemo upravljati različitim strojevima. |
Lea Vrcelj (K. Bubić) | 1 | 5.- 8. raz. | Klub talijanskog jezika | Srijeda, smjenaA, 3. i 4. školski sat (svaki drugi tjedan) | 15.40-17.15 | Proširivanje znanja talijanskog jezika vezanog uz jezične, kulturološke i geografske dimenzije, čitanje kratkih priča i bajki, promicanje kulture čitanja na talijanskom jeziku, ukrašavanje panoa, izrada čestitki, božićnih ukrasa, upoznavanje s tradicionalnim talijanskim jelima te priprema istih, gledanje filmova, razgledavanje rimske palače (Dioklecijanova palača)….. Razvijanje i jačanje jezičnih i komunikacijskih kompetencija, razvijanje tolerancije i empatije prema drugima ukazivanjem na kulturalne sličnosti i različitosti. Motiviranje za nastavak učenja stranih jezika – cjeloživotno učenje. |
IME I PREZIME UČITELJA | BR. SATI INA | RAZREDNI ODJELI | NAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI | DAN/SMJENA | TERMIN ODRŽAVANJA | KRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje |
Simona Lucić | 2 | 5. i 7. razredi | Domaćinstvo | Utorak, smjena A | 4. i 5. šk. sat | Cilj je učenike naučiti praktičnim vještinama koje će im biti korisne u svakodnevnom životu. Na nastavi domaćinstva uključivat ćemo aktivnosti koje će učenicima biti od pomoći da samostalno borave u kućanstvu, pomažu u pojedinim kućanskim poslovima kao što su pospremanje, kuhanje, glačanje, šivanje… U nastavu domaćinstva uključit ćemo i izradu sapuna i branje lavande iz školskog vrta. Surađivat ćemo sa Udrugom Solinjani tijekom praznika te sa likovnom grupom i eko grupom u izradi prigodnih ukrasa. |
Sanja Gotovac | 1 | 5. i 6.razredi | Povijesna grupa | Utorak, smjena B jutro Utorak, smjena B popodne | 6.šk,sat Predsat Prema dogovoru kad se ide na terensku nastavu | Razvijanje pozitivnog odnosa prema kulturnoj i zavičajnoj povijesti grada Solina kroz terensku nastavu u Saloni i Solinu. Izrada suvenira u suradnji sa Javnom ustanovom u kulturi Zvonimir te likovnom grupom naše škole. Učenje o povijesti kroz muzejske postave Arheološkog muzeja Split, Pomorskog muzeja Split te MHAS u Splitu. |
Damir Markov | 1 | 6. i 7. razredi | Mladi povjesničari | Utorak, smjena A jutro | 7. sat terenska nastava po dogovoru | Učenici će se kroz samostalan rad i terensku nastavu upoznati sa kulturnim i povijesnim znamenitostima našeg kraja. |
Josip Latinčić | 2 | 5. – 8. raz. | ŠSP | natjecanja i po dogovoru | 13:15-13:55 | Osposobiti učenike za primjenu teorijskih i motoričkih znanja iz različitih sportova. Razvijanje zdravih životnih navika i poticanje zdravog života. Razvijati samopoštovanje i samopouzdanje. Priprema i odlazak na natjecanja. |
Josip Latinčić | 2 | 5. – 8. raz. | Futsal | Kad je A smjena ujutro ponedjeljak i utorak 7. sat Kad je A smjena popodne utorak i četvrtak predsat | 13:15 – 13:55 | Učenici će usvajati osnovne tehnike i taktike futsala – vođenje lopte, primanje lopte, dodavanje, kretanje bez lopte, timsku igru itd. Kroz aktivnostće razvijati motoričke i funkcionalne sposobnosti poput brzine, koordinacije i izdržljivosti. Aktivnost potiče timsku suradnju, fair play, odgovornost i pozitivan odnos prema sportu. Cilj je razviti ljubav prema sportu i zdravom načinu života. |
Zdravka Vrdoljak | 2 | 4.abc | Glasnici Velikoga Kralja | Ponedjeljak, smjena A Srijeda, smjena A jutro Srijeda, smjena A popodne | 5.sat 5. sat predsat | Kroz liturgijsku godinu obilježavamo sve blagdane izradom plakata i po potrebi radionica, te akcije poput Dana kruha, misija i karitativnih akcija. |
IME I PREZIME UČITELJA | BR. SATI INA | RAZREDNI ODJELI | NAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI | DAN/SMJENA | TERMIN ODRŽAVANJA | KRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje |
Dragica Domjanović | 2 | 1.R i 3.R 1.c | U Božjoj ljubavi | Četvrtak (B -PŠ Rupotina) Petak, PB jutro | 5.sat 5.sat | Kreativnim aktivnostima obilježavamo važnije blagdane: plakati, pjesme uz pokrete, igrokazi, pomaganje drugima u potrebi … |
Snježana Rađa | 2 | 6. i 8. razredi | Dobrota stil života | Srijeda – matična škola | 7. sat | Na izvannastavnim aktivnostima u razrednoj nastavi rad s učenicima će se temeljiti na predstavljanju “Vjeronauka između igre, rada i radosti«, a sastavni su dio kršćanskog naviještanja. Radne aktivnosti temeljit će se na liturgijskoj godini. U predmetnoj nastavi na satovima INA-i učenici će se pripremati za natjecanje „Vjeronaučnu olimpijadu“ te kako živjeti religijsku stvarnost kroz igru i radost na školskom vjeronauku i pastoralu. |
Ivona Šego | 1 | 1.c | Zdravi zalogaj | Petak, PB jutro | 5.sat | Razvijat će zdrave prehrambene navike i steći praktična znanja na zabavan i edukativan način. |
Zdenka B. Miklueš | 1 | 2.c | Likovna grupa | Četvrtak, smjena B,PB jutro Petak, smjena A, PB jutro | 5.sat 14, 50-15,35 | Prigodne teme |
Marija Lažeta | 1 | 2.R | Likovna grupa | Ponedjeljak, smjena A, poslijepodne | Blok predsat | Razvijati interes i motivaciju za crtanje, slikanje i oblikovanje različitim tehnikama i materijalima. |
Milena Franjičević | 1 | 3.a | Prijatelji kulturne baštine | Utorak, smjena B | 5.sat | Cilj aktivnosti je razvijanje pozitivnog odnosa prema kulturnoj i zavičajnoj povijesti grada Solina. Kroz igru upoznavati se s kulturnom baštinom zavičaja, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine. |
Katica Rajčić | 1 | 3.b | Likovna grupa | Ponedjeljak , smjena B | 5. sat | Crtanje, slikanje i oblikovanje različitim tehnikama i materijalima, izrada prigodnih plakata, izrada ukrasa prigodom blagdana |
Mirela Radić | 1 | 3.c | Mali rukotvorci | Petak, PB jutro | 4.sat (B); 5.sat (A) | Izrađivanje rukotvorina od različitih materijala |
Marina Dražić | 1 | 1.R, 3.R | Svijet igre i sporta | Petak, smjena B | 5. sat | Stjecanje kinezioloških teorijskih i motoričkih znanja. Razvijanje pozitivnih stajališta prema kineziološkim aktivnostima. Usvajanje odgojnih vrijednosti tijekom tjelesnog vježbanja i tijekom igre. |
Tina Topić | 1 | 4.a | Likovna grupa | Petak,smjena A, jutro | 5. i 6. sat | Učenici će se na satovima likovne grupe zabavljati, razvijati maštu i kreativnost. Različitim tehnikama ćemo kroz niz motiva izrađivati ukrase za školski hodnik i, po potrebi, za školske humanitarne akcije. |
Tina Barić | 1 | 4.b | Hrvatska škrinjica | Srijeda, smjena A, jutro | 5. i 6. šk. sat | Jačanje nacionalnog identiteta i upoznavanje hrvatske baštine kroz kreativne, edukativne i zabavne aktivnosti. |
Edita Kolombo | 1 | 4. c | Raspjevani kreativci | Četvrtak, smjena A, jutro | 5. i 6. šk. sat | Učenici pjevaju, sviraju na jednostavnim instrumentima, izrađuju rukotvorine. |
IME I PREZIME UČITELJA | BR. SATI INA | RAZREDNI ODJELI | NAZIV IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI | DAN/SMJENA | TERMIN ODRŽAVANJA | KRATAK OPIS INA-i – upitnik za roditelje |
Ivana Lisica | 1 | 4.R | Domaćinstvo | Četvrtak, smjena A, poslijepodne | Blok predsat | Razvijanje praktičnih vještina za svakodnevni život. |
Katarina Blagojević | 1 | 4. r. | Mladi knjižničari | Petak, smjena A, jutro Petak, smjena A, poslijepodne | 5. sat predsat | Grupa Mladi knjižničari okuplja učenike koji vole knjige, čitanje i knjižnicu. Kroz razne aktivnosti, članovi uče o radu knjižnice, pomažu u organizaciji knjiga, sudjeluju u kreativnim radionicama, izrađuju plakate i preporuke za čitanje te promiču kulturu čitanja među svojim vršnjacima. Cilj grupe je razvijati ljubav prema knjigama, poticati odgovornost i suradnju te stvarati ugodno i poticajno okruženje u školskoj knjižnici. |